Tuesday 17 April 2012

CIKGU OOOOOOOOOOOOH CIKGU!

assalamualaikum..............wowowow,,sudah lame xupdate,,bz sangat,,after a month duduk dekat sekolah for praktikum.mcm nk gile fikirkan ape nk ngajar kat sekolah kat budak2..haiiiihhhh,,okeh terlupe sekolah yang aku g tu SK Pandan Perdana..memang heaven bile pentadbiran gile sempoi,,tapi a lot of work to do and get along sebab sekolah kecil x ramai cikguuu,,uuuuuu penat,,,nasib baikla budak2 ni comelll,,haaaiiihhh lemah iman gak nengok,,isyh2..astaghfirullahalazim,,,
 
      memang menarik en bila jadi cikgu,,boleh dress up ikut suke,,tpi yang tak best bile tgok cermin je parut ciken pox bersepah2 atas muke ni rase cm nk conteng je muke ni ngn marker pen nmpk cm tahi lalat,,huduh koott..hahaha,,dalam hati terpakse ckp 'relax...all is welll..bukan ko dtg sekolah nk mengorattt"..okeh jalan!haha

                                           okay ni gmbar mase first day daftar kat sekolah...

    then bile masuk kelas kene bajet jadi org paling garang..ooo dorang memang gerun wooo ngn cikgu sorang ni..
  "haaaa...bising? berdiri satu kaki kat luar!"
  " bising lagi? agak2 boleh berdiri satu jari kat lua!"
  " tak faham bahase??agak boleh pumping ala2 shuffle x??"
  " hentak la meja tu kuat lagi sat g cikgu hentak jari awak"
  " jongket kerusi,,sila kat lantai sekarang!"

waaaaaaaaaaaaaaaaa..bile ingat balik memang aku bukan cikgu yang baik,,patot la dorg x sayang aku,,sob3,,bukan aku sanggup,,aku ckp je,,nasib baik la aku buat muke cenggini en dorg takut sikit..hahah

hahahhahahha...mmg hudus

                                                              ni lagi superrrr huduh,,

okay gambar huduh ni released kat sini utk menunjukkan betapa ketegasan aku menakutkan budak2 tu dgn kehuduhan mukaku,,ahahhaha,,kire boleh la ayat ni eh,,hahaha..and ni laaaaaaaa budak2 yang paling wat aku rase hangen kadang2 nk nanges melayan kerenahnye,,but they are sooooooooooooooo cuteeeeeee...ergghhh melting lagi2 yg paling comel tu,,hehe,,xboleh rujuk yg mne satu kang ade yg hntar msg smpai ati cikgu,,haahaha

then now i already miss all my students,,,sob3,,so sorila korg sbb cikgu garang,,kalau xgarang korg buat bising time lecturer observe matila cikgu,,haha,,and padan muke sape suruh nakal,,hahahhahaha,,
okeh asal panjang sgt entry kali ni,,bosan?
Kbai!

No comments:

Post a Comment